c'mon everybody it's a hamster dance!


lördag 3 april 2010

jag vägrar tänka att det är jag som gjorde det här. typ som om jag borde ha förstått det och hade kunnat säga någonting tidigare. för det finns alltid idioter och fyllskallar som kommer att fortsätta bete sig som idioter även fast man bara skulle kunna välja att vara snäll. been there done that arton tusen miljarder gånger och jag upphör aldrig att förvånas över såna människor. så anyhoe fyllon ut ur mitt liv!!
idag har jag gått på promenad med anna och sett allmänt pundig ut. vi gick ner till elin och satt på hennes balkong och solade. döskönt! nu ska jag till annapanna igen och äta gourmetmat som hon kallar det. fläskfilé med klyftpotatis och tzatziki that is! nu måste jag hämta tvätt tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar