c'mon everybody it's a hamster dance!


fredag 9 april 2010

tänker ändå att jag borde bli en morgonmänniska. eller jag måste det. imorse var det jättemysigt att cykla ner till bussen innan sju och det var knappt en käft ute på gatorna. sen är man färdigpluggad kl 10 liksom, hur skönt som helst. jag ska i och för sig fortsätta lite för jag har dugga på tisdag.
schema för dagen låter som sådant:
plögga in en rapport
vårstäda min vidriga lägenhet
träna
dricka vin hos madonna

jag vet att det var ett satans tjat om hur det här skulle bli hälsoåret 2010, där runt årsskiftet nångång och det gick väl sådär med tanke på att jag drack mer än någonsin, mådde stundvis jättedåligt och var smal som ett litet benrangel. men nu! nu känner jag att det kommer!! känner mig hälsosam! ska försöka sluta röka, fortsätta träna och plugga loss på sista kursen innan sommaren. jag längtade typ hem efter att få träna när vi åkte hem från berlin igår. det har jag väl aldrig känt förut haha? obs man får fortsätta gå till munken och dricka vin under hälsoåret 2010. det höjer livsglädjen ett litet snäpp för var dag! *kliché*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar