c'mon everybody it's a hamster dance!


måndag 22 mars 2010

aoow sorry my beloved blögg för att jag har glömt bort dig. här sitter jag och tror att jag ska klappa ihop på stört. jag har tränat och är helt slut. kan inte minnas när jag sov så dåligt som inatt, känns som att jag bara låg och knuffades och rullade runt i 10 timmar utan att få någon sömn alls. och så lite ki-jympa på det. ÅÅ jag vill bara bli stark direkt! jag vill inte att det ska ta månader innan man känner någon skillnad :C:C

igår kom jag hem från stockholm till att hela min familj trodde att jag hade dött. 20 missade samtal, 5 sms och en jävla massa voicemail från oroliga föräldrar. i själva verket hade ju bara min telefon dött i några timmar men det kunde ju inte dom veta.  mobiltelefoner är bra för att man kan vara kontaktbar precis hela tiden, men så fort telefonen är avstängd så blir det panik. teknikens under alltså. anyhoe det gör mig lugn och glad att veta att om jag faktiskt skulle bli bortrövad så skulle det bli ett jädra halabalo direkt och jag skulle förhoppningsvis bli hittad igen bara för att jag har föräldrar och en syster som bryr sig om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar