c'mon everybody it's a hamster dance!


måndag 15 mars 2010

moorning morning. kom precis hem från skolan efter ännu en tung 2-timmars skoldag. vad ska man göra med sitt liv? jag har i alla fall lyssnat på Ricky Gervais guide to SOCIETY & FUTURE på bussen idag och kan _inte_ sluta skratta! det är ju pinigt när man sitter själv och asgarvar åt något som ingen annan kan höra men det är så bra!! igår var jag lite bakiz och gick och hängde med anna. vi var på promenad och satt i solen, då mår man genast bättre. sen var jag och tittade på rasmus nya lägenhet. han försökte lära mig att jonglera men det gick jättedåligt. dålig simultanförmåga, dåligt bollsinne och så vidare så det var ju doomed to fail satt säga.. min kreativa sida får nog hålla sig till attskissa dinosaurier och sjunga singstar. that was that hejsvejs

1 kommentar:

  1. Ja det är sjukt hur många idioter det finns, som ens kommer på tanken att göra det. Och som du säger, de känns som en alldeles för lång process just nu men om ja tar mig tid och ork kanske de är värt det...

    SvaraRadera