c'mon everybody it's a hamster dance!


torsdag 4 mars 2010

viggo loves me

jag och malin är helt kära i viggo i rederiet aka. per morberg. det är den bästa såpakaraktären of all time, jag älskar speciellt per morbergs sista scen, dödsscenen i maskinrummet. i alla fall så fick jag per morbergs kokbok av mamma på bokrean och den är jättefin! det är massor fina bilder i och han är sådär klyschigt mysig och gosig människa. älskarn <3
nu har jag tänkt att jag ska laga något från boken varje vecka för då kommer jag att bli bäst på att laga mat.
 
  
 
igår fick jag raggmunk med fläsk (bacon) och rårörda lingon (lingonsylt) man kan ju inte göra ALLT precis som per morberg säger. det var jättegott i alla fall.

men vilken morgon! nu sitter björn ranelid i nyhetsmorgon också!! kan ju inte bli bättre. jag som skulle gå upp tidigt *fail* och äta snabb frukost *dubbelfail* gå till campus så fort jag kan *fail igen*. nu får jag ju lov att ta tag i mitt liv idag igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar