c'mon everybody it's a hamster dance!


fredag 12 mars 2010

hey fellas have you heard the news you know that Annie's back in town

alltså mitt fysiska tillstånd kan ju vara årets skämt. jag var ju på ett danspass i onsdags. då tyckte jag att det kändes piece a cake och jag blev knappt svett. tänkte typ: jag är nog rätt fit ändå trots att jag inte har tränat på två månader... TRODDE JAG JA! imorse vaknar jag upp, notera att det är två dagar efter detta "träningspass", & känner mig helt jävla ledbruten och kan knappt röra stackars ryggen som är stel som en liten pinne. HAHA. måste sätta igång ordentligt nu känner jag annars kommer lille kroppen att gå av på mitten.
aaaannars? ännu en ledig dag, jag har hämtat kurslitteraturen som har tagit sin lilla tid att få. ska städa, läsa & ha lite lunchy time med anna lite senare. kommer sakna att ha mina bästisar som grannar när jag flyttar :( för övrigt kan jag meddela att mitt hår äntligen har bestämt sig för att växa. titta bara på det här:
värsta svansen ju!! kan ju vara den konstigaste bilden jag nånsin har lagt upp men sådär gjorde vi alltid i lågstadiet när det var "tävling" om vem som hade längst hår. julia billbäck vann alltid för hon hade långt hår och var jättevig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar