c'mon everybody it's a hamster dance!


söndag 7 mars 2010

fick ju som jag ville till slut, malin hängde med till coop. haha vi reklamerade en limpa bröd där som vi köpte igår. 30 jävla spänn för en limpa som gick ut tre dagar innan vi köpte den, då är det av ren princip som jag går tillbaka och får en ny haha. hatar när jag beter mig som en kärring.. jag hatar också när människor som man känner kommer och hälsar på mig på jobbet. då skäms jag ihjäl av någon anledning och det stör mig till döds. det är som om min jobbpersonlighet inte korrelerar med min vanliga personlighet och då blir jag röd i ansiktet haha. varför skäms jag på MITT jobb? är det nån som ska skämmas är det väl dom. eller kanske inte. anyhoe den här helgen har vi haft matfrossa så det heter duga. jag, clownerna (malin kallar mig och jessica för clownerna så då kan väl jag kalla dem det också) och aaron gjorde trerätters med recept ur peras kokbok. idag är det foodfrossa del 2, då lagar jag och malin toast skagen, rotmos och fläsklägg och kladdkaka och valnötscreme. alltså vi är världens bästa döttrar som lagar söndagsmiddag till våra föräldrar!
igår var vi på munken på några glas i vanlig ordning. sotis var helt karatedyngrauk så jag bar i princip honom hem. hö hö ombytta roller for a change. nu måste jag göra klart förrätten. tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar