c'mon everybody it's a hamster dance!


onsdag 10 mars 2010

berlin baby

alltså jag är ledig typ hela veckan och jag vet inte vad jag ska göra!! igår tog jag och min grupp helg för vi har ingenting att göra förrän nästa torsdag? så nu sitter jag och ba: jahopp om man skulle orka gå utanför dörrn då, trots att man inte måste? men jag ska bara duscha sen gå till campus och läsa ett kapitel, ner till stan och hämta ett foto jag framkallat, gå till erikshjälpen och se ifall jag kan hitta ett köksbord, jobba litegrann, gå på ett danspass och sen typ sova. man måste försöka hålla sig upptagen i alla fall annars blir jag tokig!
just det. jag har en viktig fråga till alla er. är det någon som har varit i berlin? vad gör man där? var ska man äta, dricka, shoppa, gå ut, gå på museer osv osv? fråga nummer 2. är detta ens en bild från berlin?

4 kommentarer:

  1. man går på berhain!!!

    http://www.berghain.de/?utm_source=bp_news&utm_medium=bp_news_preview-elektroakustischer-salon-at-berghain&utm_content=bp_home&utm_term=bp_home_beatport&utm_campaign=bp_beatportal

    SvaraRadera
  2. http://en.wikipedia.org/wiki/Berghain

    SvaraRadera
  3. låter bra men malle kommer aldrig vilja gå till ett ställe som spelar techno, minimal techno och dubstep. då skulle jag behöva droga na först. hon vill nog hellre gå och sjunga karaoke nånstans haha :)

    SvaraRadera