c'mon everybody it's a hamster dance!


torsdag 18 mars 2010

är hemma hos mommy och tvättar. jag ska träffa jenny i sthlm över helgen och hade inga rena kläder alls. känner mig som en tonåring när jag åker hem till mina föräldrar och tvättar bara för att jag inte bokar tvättid med lite framförhållning. anyhoe jag och malle var här igår också och lärde mamma hur man gör en samuraihatt för att hon ville veta det.
det här var en annan dag när vi var hos paranteserna och försökte se ut som pappa gör när han har glasögon.

det är inte så roligt att vara "hemma" längre. det känns som när jag var liten och var tvungen att följa med mamma och hälsa på min gammelfarfar. han var hur gullig som helst, men det fanns ju ingenting att göra!! skjutsa varandra i hallen på rullatorn, check! leta igenom alla lådor i köket, check! osv osv. samma sak hemma hos mamma och pappa. naaaathing but clean tables och lite mer mat i kylen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar