c'mon everybody it's a hamster dance!


onsdag 3 mars 2010

shake your rattlesnake skin and become a part of society

är det bara jag som har världens softaste liv och är typ ledig 4 dagar av 7 nästan varje vecka? jag vet inte vad jag ska göra, blir helt rastlös. tänk vad skönt det hade varit om det hade varit typ 15 grader (hur illa är det när man DRÖMMER om femton graders värme haha?) och sol och jag kunde hänga i parken med mig själv med en bra bok. hoppas att hela våren är såhär soft på PA. jag kan inte sluta tänka på om det verkligen är såhär soft eller om det bara är jag som glider? det har ju i alla fall gått bra såhär långt så varför inte fortsätta...
ska inte göra något annat än att hänga i parken så fort det blir vår. obs jag är inte naken på bilden, har strapless linne på mig tror jag? nu ska jag på promenad in le sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar