c'mon everybody it's a hamster dance!


lördag 27 mars 2010

gick in på niotillfems blogg medan jag gjorde mig iordning och blev ju helt klart omedvetet inspirerad till nånslags 50-talsfriss haha!
så nu sitter jag här med inåtböjda toppar och ett hjärt-hårspänne! so not me och jag känner mig fett överklädd för jag ska bara till anna och dricka lite vin med gänget. men det har väl aldrig skadat..
å! kom precis att tänka på "Ligan". i mitt tjejgäng i högstadiet och en bit in på gymnasiet kallade vi oss helt seriöst för Ligan. bara som ett samlingsnamn och sen så var det inget mer med det. gulligt vaaaa! vi var ju ingen ligistliga direkt om man säger så.. haha.
idag har jag hört låten "manboy" cirka 30 gånger. SKOJAR INTE!! erik saade var tydligen helgsunderhållning i galleria linden. han har tydligen bara gjort en låt så han framförde den, sen spelade dom singeln om och om igen under hela tiden han satt och skrev autografer till en massa småkids. HELT FUCKAD I HUVET OCH RAPAD I ÖRONA! aaaaah nu blev jag arg när jag tänkte på det, raseriutbrott x1000. hej då

1 kommentar:

  1. de sjuka är att jag gick o sjöng den där jävla låten hela kvällen också :(

    SvaraRadera