c'mon everybody it's a hamster dance!


torsdag 4 mars 2010

noterade att greenpeace har utökat sitt territorium och börjat husera kring märkesbacken på vägen till campus. när jag gick dit såg jag killen som jag har börjat bråka med tre gånger när han har försökt värva mig att gå med i greenpeace. idag fightades han med en gubbe och jag hörde bara i förbifarten gubben skrika: "här säger jag till dig hur mycket invandrarna kostar i sverige, så pratar du om VATTENFALL!! och sen börjar du hota mig!" haha jag tycker att det är så roligt.. är man dum i huvudet som inte vill stödja en organisation som greenpeace? jag kan typ ingenting om dom men det verkar så oseriöst? jag tänker bara på den lilla asiatiska flickan i Juno som står med ett plakat utanför abortkliniken och ropar "all babies want to get borned!" man kan prata hur mycket man vill, men ska det hända nåt så får man väl börja göra nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar