c'mon everybody it's a hamster dance!


onsdag 10 februari 2010

ååå blir tokig! nu har min syster gjort översvämning i hela mitt badrum!! jag har haft stopp i avloppet i duschen i ungefär en vecka nu men vem fan rensar avlopp egentligen? inte jag!! så jag duschar lite "försiktigt" för att inte ska bli såhär. med andra ord=inte så hård stråle men jävligt varmt för att jag inte ska frysa ihjäl. det fattade inte malin, så hon drog på för fullt och nu vadar vi runt med vatten till fotknölarna. jippi! inte fan har jag en vattenskrapa heller för hur ofta behöver man det?
annars? tittar på antikrundan och är allmänt tanty. har pluggat ihjäl mig i eftermiddag så ikväll ska jag nog se howl's moving castle för den har jag tänkt lite på dom senaste dagarna. tjing sving ding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar