c'mon everybody it's a hamster dance!


söndag 14 februari 2010

IF I WERE A CARPENTER AND YOU WERE A LADY

hittade det här på fb: "Om ni någon gång ser oss i Hives i mitten av en snöstorm eller kanske rentav mitt i natten iförda endast solglasögon, så är det inte för att vi är dryga... utan för att vår framtid är så ljus. Vi är The Hives, världens bästa liveband". howlin pelle kommer alltid vara mitt livs mission, i och för sig tror jag inte att det på nåt sätt är unikt för just mig men den som ger upp hoppet har inget kvar att leva för! haha
har två helt suveräna helger framför mig känner jag. nästa lördag har frida sugarmama ågren inflyttningsfest i sin nya lägenhet som för övrigt kan vara den bästa som finns i den här staden. jag antar att det kommer bli helt sinnes, dessutom behöver jag inte oroa mig för att jobba dagen efter. helgen efter det är det födelsedagsfest för tre ladies i min klass på fredagen. känner jag dem rätt kommer det spåra med discokula i köket och dynamitölen kommer flöda! dagen efter är det karateklubben på le trap och DÄR blire dödsstöten på howlin pelle!! YIHA
 
gimme some unibrow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar