c'mon everybody it's a hamster dance!


söndag 28 februari 2010

EPIC FAIL

karate var helt sinnessjukt bra igår. först var det ölis och rundpingis och sen dunderfesten på le trap. en enda olyckshändelse förstörde dock kvällen ganska så massivt för mig. i början på kvällen faller jag handlöst ner för halva trappan och dör skämmisdöden och smärtdöden längst ner på sista trappsteget. hade en öl i ena handen och väskan i andra så kunde verkligen inte ta emot mig. så nu har jag jordens jävla lårkaka på ena benet och en störd smärta. nu ska jag läsa en liten bok som jag har lånat men jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska börja med. mice & men har jag redan läst, den kommer därför att gå snabbast men det blir ju så klart ganska förutsägbart vad handlingen kommer att vara. in cold blood av truman capote kan vara bra men även jättedålig så det är ju en chansning. sen köpte jag en bok som heter kleopatras kam på bokrean (varför köper jag inbundna böcker för 69 kr och uppåt när det är bokrea, när jag är för snål för en pocket á 40-50 kr som inte är på rea??). den vill jag läsa för att anna sa att den var bra och för att jag har betalat för den såklart. kleopatras kam får bli startskottet på denna underbara vita månad (vitt månad=vitt vin räknas ej) med läsning,2handshöpping och våriga soldagar jag har framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar