c'mon everybody it's a hamster dance!


torsdag 18 februari 2010

you hit me once i hit you back you gave a kick i gave a slap you smashed a plate over my head then i set fire to our bed

idag får jag mvg+ för att jag har gått upp tidigt och gjort allt som man inte orkar annars och helst vill skita i. jag har t ex diskat, städat, bokat tvättid, rensat avloppet (!!!), fixat iordning alla psykologipapper (okej mvg+ i skolkbetyg än så länge). alltså, så jävla ovärt att gå till privat sjukvård när man är student. den enda skillnaden man får är lite skönare fåtöljer att sitta i medan man läser sköna hem i väntrummet, lite blockflöjtsmusik i bakgrunden och fisförnäm läkare. hejja offentlig sjukvård för alla!! igår såg jag och jessica på avsnitt 79 och 80 av rederiet. haha viggo och tony är världens bästa karaktärer: "det råder hyttförbud på den här båten..."
nu ska jag dammsuga och sola hejsvejs!

1 kommentar:

  1. men johanna du tog ju kjolvägen in på PA iallefall.

    SvaraRadera