c'mon everybody it's a hamster dance!


lördag 20 februari 2010

 
tittar på life aquatic och är mår jättejätteilla. jag måste utnämna life aquatic till världens bästa film genom tiderna. den har verkligen allt. karaktären steve zissou är så jävla bäst i hela världen. jag har typ träffat bill murray en gång i london. han var på samma stripp/rockabillyklubb som oss så man kan ju säga att vi har träffats då. vem fan går på rockabillyklubb? det låter värre än vad det egentligen var.. igår var jag för övrigt ryngrauk på munken. förstår inte hur det gick till. jag satt ju bara med malin och jessica och tittade på let's dance, sen när vi kom till munken så vägrade stefan servera mig haha. jessica fick smygköpa vin åt mig under förutsättningen att hon tog på sig ansvaret för mig under kvällen. herregud haha. nu tvättar jag kläder och mår som sagt allmänt pissy. jag har hittat en tumlare i vår tvättstugan så no more blöta kläder hängandes överallt i lägenheten. hur kan man gå obemärkt förbi en torktumlare i en tvättstuga då? johanna, det börjar gå utför för dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar