c'mon everybody it's a hamster dance!


söndag 14 februari 2010

FAN vad jag hatar den här jävla vintern. jag skulle ge min högra arm (måste ju kunna skriva fortfarande) för att kunna gå runt i thermo chromatic t-shirt eller minimala shorts. jag dör om det kommer mer snö, det kan vi skaka hand på.
 
försöker minnas hur det känns att inte frysa i ett linne. kanske inte blir några fler indieband i håre tills nästa sommar men vad fan man var väl groupie.


tänker ofta på den här kvällen. come dine with me hemma hos cara och vi skrattade sönder i flera timmar åt spungebob squarepants, rökte och åt ihjäl oss. haha alltså, saknar mina engelska vänner men bytt är bytt kommer aldrig mer igen. ska bli ljushårig igen förresten. dom röda döda dekadenta dagarna är förbi och snart måste det bli vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar