c'mon everybody it's a hamster dance!


torsdag 11 februari 2010

jag fick världens finaste sms av jenny förut och jag blev alldeles varm i hjärtat när jag tänkte på hur lyckligt lottad jag är som har fått lära känna denna underbara kvinna. aint nothing we can do tillsammans asså. jag känner mig lite som en halv människa utan min dalkulla..
 

paradise <3
här var ju jenny en rockstar som hade slagit sönder hela ansiktet
  
  
  
FLYGPLAAAN

så fort det blir vår ska jag bli en *future sailor* igen. ibland tänker jag att jag bara borde flytta tillbaka när jag blir trött på sveriges inskränkthet och lite allt möjligt som man kan bli trött på. men jag vet inte, det är väl en episod i ens liv kan jag tänka, det skulle inte vara detsamma alls..
nu ska jag sova ruset av mig. godnatt och adjö.

1 kommentar: