c'mon everybody it's a hamster dance!


måndag 1 februari 2010

*lever livet*

lyssnar på beirut och betalar kåravgift samt teleräkning. har en nyvunnen kärlek till trumpeter atm men icke till kåravgiften. den kan ta sig i stjärten. jag är så trött så trött men har en hel a-4 lång lista över grejer jag ska göra i eftermiddag. dör hellre bla bla nu har det gått ett par timmar emellan här.
har vart allmänt deppig idag för jag drömde inatt att någon sköt mig med två skott i ryggen inne på ecco i covent garden. fick inte alls ont utan blev bara djupt sårad och kränkt. det har väl suttit i hela dagen sen kan jag tro. man blir ju inte piggare av att känna sig som en pathetic jävla loser när man går ner i tvättstugan i rosa foppatofflor och ska tvätta kläder. livet- mig 1-0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar