c'mon everybody it's a hamster dance!


söndag 31 januari 2010

idag har jag tänkt på att hälsoåret 2010 inte alls har handlat någonting om hälsa och må bra *klyschig och trött*. snarare om att städa upp efter misslyckade återfall i dekadenta året 2009 eller åtminstone planera vilken tid jag verkligen ska ta tag i mitt liv och må lite bättre fysiskt. imorn tänkte jag därför åka till vårdcentralen och kolla upp om det är så att jag har magsår som jenny har varit så orolig över jättelänge nu. är skiträdd för stomipåsar ju så det är väl lika bra. men blir också rädd över att dom ska säga att jag måste sluta röka. älskade ciggy <3. ska aldrig bli beroende av droger för då skulle jag deffo hamna at the bottom på direkten. för det andra så ska jag skaffa mig ett trevligt hem när jag förhoppningsvis flyttar i sinom tid. det var dagens visdomsord det, imorn ska jag skämmas inför min grupp för att jag har supit mig dyngrauk i en vecka i åre istället för att läsa Psychology av Bernstein. hejja skolan hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar