c'mon everybody it's a hamster dance!


tisdag 12 januari 2010

saker man sitter och tänker på:
1.om värmeljus verkligen värmer någonting? dom brinner mest upp hela tiden och jag sitter fortfarande och fryser som en liten nakenhund i snöoväder.
2. hur annorlunda saker hade varit om man var född in i ett annat årtionde. 2030-talisterna liksom? vad ska dom åstadkomma? jag tänker att man skulle ha varit 1990-talist. dom har det nog jävligt förspänt.
3. varför kan inte kroppen bara följa efter hjärnan? jag har tänkt att jag ska träna hur länge som helst nu men det händer ingenting alls.
4. att man aldrig ska bli som ens föräldrar fast samtidigt så vill man det på vissa plan.
5. vad skönt det vore om någon annan gick bort till hemköp och hämtade mitt paket, gick upp till malin och laddade över några avsnitt av the inbetweeners, läste min kurslitteratur och berättade om alltihopa medan jag drack en kopp te här i min fåtölj.
6. varför är man inte född ur rätt fitta?!?!?!??!! *vill va född med guldsked i mun*

JA MEN OM MAN SKULLE TA OCH GILLA LÄGET LITE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar