c'mon everybody it's a hamster dance!


onsdag 13 januari 2010

å jag är så trött så trött idag. men idag börjar hälsoåret 2010 igen!! jag ska träna ikväll, plugga på dagen och jobba på eftermiddagen. make the most out of varje dag!! men jag försov mig imorse, vaknade först vid 5 och skratta ihjäl mig när Rasmus på luffen föll handlöst över en stor jävla kartong som står mitt på mitt golv. sen somnade jag om och vaknade vid 10, efter 3 timmars snoozande *fail*. men nu är jag på topp i alla fall!
sitter och förbereder mig inför kommande tenta. drömmer egentligen bara om att köpa ett par svajnsnygga kostymbyxor som jag hittade igår, röka en ciggy, åka till Åre nu så att jag får åka lite skidor osv osv. alltså drömmer jag om att göra allt jag inte kan.
tror att jag har fått magsår el liknande. min mage dör varje gång jag dricker kaffe eller tar en cigg. stark mat äter jag inte så jag vet inte hur den reagerar på det. vill inte bli en sån som ba: ae jag tar lite mild yoghurt, min mage klarar ingenting. så jag skiter i att kolla uppet.

ae om man skulle ta och skriva lite om max weber då, hejja hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar