c'mon everybody it's a hamster dance!


söndag 10 januari 2010

tror att jag har rekord på gamla x som är online samtidigt på fb precis nu. kanske ska ta ett gruppsamtal med dem över chatten och tacka för allt? haha. Hade rekordmycket disk också så den har jag tagit tag i nu. fick dricka kaffe ur vinglas imorse så det var på tiden. idag har jag och malin varit med mamma på mediamarkt för att köpa 50-årspresse till min pappa. vi ville köpa en gps men den vi ville ha var såklart restad. sen åkte vi till bauhaus så nu har jag en hallampa och lådor under sängen! snickrade ihop lampan med sladdar och kontakter helt själv *stolt* *nybliven vuxen* *händig*

jag ska flytta förresten!! förhoppningsvis så får jag ta över annas lägenhet i vår när hon och magnus flyttar ihop. YAY! det är en jättemysig etta på 35 kvadrat nere vid nya torget med gamla trägolv, vita fräscha väggar, jättehögt i tak, klädkammare, KÖK! och en mysig innergård. det blir roligt att ha det att se fram emot! jag gillar den här lilla skruttlägenheten också, men det är i minsta laget. det blir stökigt så fort nån rör sig härinne, det går visserligen lika snabbt att städa men några kvadratmeter till skadar inte. femtonhundra extra på hyran dock men vem bryrs? pengar fixar sig alltid, det viktigaste är att man trivs!

2 kommentarer: