c'mon everybody it's a hamster dance!


lördag 23 januari 2010

jag vet, riktigt dålig uppdatering från storbloggarn här. förlåt bloggen, jag har försummat dig. jag har ju skrivit tenta, haft tentafest, agerat tablespoon/teaspoon med sandra i två dygn, planerat fulsittning och åreresan, sen jobbat och så var vi framme i nutid!
lyssnar på stad i ljus med tommy K och peppar järnet inför resan! HEJJA ÅREEEE! jag och sandra kom på lite spontant att vi måste fixa till en sittning uppe i åre så jag satt halva kvällen igår och försökte knåpa ihop ett sånghäfte. blev ju ingen vidare layout och tala om men det är i alla fall alla obligatoriska PA-sånger :D efter det såg jag let's dance och drack vin med en annan PK. dä va möjsigt.
häromdagen köpte jag nya goggles och en mössa. kommer va så fräsig alltså! vet inte om glosorna är världens bästa men vem bryrs om man ser häftig ut ändå?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar