c'mon everybody it's a hamster dance!


tisdag 12 januari 2010

minusgrader fuck you rätt i fejjat!!

ska aldrig mer gå ut i något annat än mina snowjoggings innan det är över med minusgrader och förfrusna tår. HATART!
försökte hitta en mysig sommarbild och minnas hur det känns att svettas i bikini men det verkar inte som att vi hade någon sommar förra året och jag hittar bara skittråkiga bilder på min förra kille. var inte jag i sverige halva sommarn? låg jag inne och dog då?
blossa gjorde jag i alla fall så att det heter duga:




känns ju som att det skulle kunna vara samma cigg på alla bilder men det är det inte! kul att man har en hobby!!
bilden längst ner är från en kväll hos tom i somras när jag blev helt cp-packad. jag hade varit på leaving do med tommy h som började typ 6 och dom tvingade mig att dricka 3 jägerbombs på raken. sen åkte jag buss hem till tom för att vi skulle ha sista deltävlingen i come dine with me. jag var helt vimmelkantig när jag satt och åt trerätters som dom hade styrt med hela dagen.. kommer inte riktigt ihåg själva middagen? haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar