c'mon everybody it's a hamster dance!


måndag 18 januari 2010

feta mimmi

får alltid sån jävla tryckande ångest och trotsålder-känsla när jag skriver tenta *unik* vill ju bara dö och aldrig mer se skiten! jag skulle ge mig själv lite "rast" från 10.40 till 11.00 förut trots att jag inte ens hade börjat att skriva någonting, men om man skulle ta och sätta igång nu då? jag behöver någon som piskar mig under hela veckan för att något ska bli gjort! blir så trött på mig själv.. på tal om något helt annat så måste jag säga att hälsoåret 2010 har börjat väldigt bra. jag har 1.varit och tränat en (1) gång hittils och ska ju gå på ännu ett pass ikväll. 2. jag har sovit som bara den, oftast under de timmar som de flesta andra människor sover. och jag har 3. börjat få rutin på att äta frukost och mellis och förhoppningsvis lunch eller middag där emellan nästan varje dag. det är bara en enda gång som jag har poppat en påse popcorn istället för att äta lunch, middag eller mellis. att jag inte har ätit mer popcorn beror nog i och för sig mest på att jag inte har köpt någon förlängningssladd till min micro än, så jag måste lyfta över den på diskbänken för att kunna använda den under förutsättning att det inte står någon disk där (=micron förblir oanvänd).

OsaåoHJDÖHMFLXHM<ÄLSRHMNFV okej nu lovar jag mig själv att börja skriva om alienation och kapitalteorin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar