c'mon everybody it's a hamster dance!


måndag 18 januari 2010

har precis ätit frukost och tagit en morgonciggy för att förbereda mig inför tentan som jag nu har fått på mailen. dör av ångest! ae det ska nog gå bra får jag väl ändå tro. vad underligt att man genast får för sig att det är väldigt viktigt att börja använda tandtråd, diska, städa och ha det fint i sitt lilla hem precis lagom tills tentan skickas ut. måste tänka på hur roligt det ska bli när tentan faktiskt är klar och vi ska ha tentafest i åre i helgen och nästa vecka! ja, det blir en fyradagars tentafest efter den här kursen. dubbelt så lång kurs = dubbelt så långt festande. men nu ska jag faktiskt börja skriva, alternativt tänka på att börja skriva fram tills lunch. då ska jag diska, äta lunch såklart och sen köra stenhårt på eftermiddagen för efter det ska jag gå på årets första afropass! jag har sett fram emot det i flera veckor nu haha!
tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar