c'mon everybody it's a hamster dance!


torsdag 28 januari 2010

nu är det en liten sjukling som sitter här hemma i sin lägenhet vill jag lova. min röst är gone with the wind och jag har blåmärken ÖVERALLT. imorse när vi skulle gå på tåget stod det med stora bokstäver INSTÄLLT! hejja *dubbelfail* men hursom, fick vi i alla fall åka tåg, ersättningsbuss och ännu mera tåg i vad som kändes som en evighet helt bakissvettiga. jag har nåt klet i håret från gårdagen som ligger och skaver vid örat? älskar när man blir så full och moralen plötsligt försvinner helt och hållet med det. som när jag och malin skulle gå på toan igår på Bygget. kön var oändligt lång så vi dansade fram lite snyggt längst fram till toaletterna och småpratar med folk på vägen. då ställer sig en snubbe i slutet av kön och bara vrålar ut över alla: STOPPA TRÄNGSELTJEJERNA!! STOPPA TJEJERNA I KROPPSSTRUMPA!!
hahaha har aldrig skrattat så jävla mycket i hela mitt liv. det roliga var att vi verkligen var klädda i likadana blå kroppsstrumpor till klänningar också! HAHA I DIE men på tal om moralen i alla fall så lurade jag en grabbjävel att jag var britt hela kvällen igår. det är så jävla kul att höra hur folk uttalar vissa saker. ska nog bli svindlare när jag blir stor för jag är asbra på att ljuga. på engelska och efter 80 000 öl blir jag helt SUVVERÄN. nu ska jag sova ihjäl mig och imorn ska jag kurera mig med en renlevnadsdag och ba schlappaaaaa
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar