c'mon everybody it's a hamster dance!


lördag 9 januari 2010

jag har officiellt gått ur klubben NEJ, TIGHTS ÄR INTE BYXOR. har ångrat mig. tights är världens bästa byxor. sköna att glida runt i, fulsnygga att ha till tröja och man kan ha hur många lager som helst på sig samtidigt. tyvärr får man ju inte gå runt utan riktiga byxor på jobbet :C

jag imorse när jag gled runt i mina "brännskadade" tights som jag har blekt med klorin. älskarom. men folk fattar trögt alltså. vet inte hur många gånger jag har hört skitdåliga skämt om att jag ser brännskadad ut. för det första så är det väl inte roligt alls att skoja om brännskador, för det andra så skulle jag väl vara brännskadad på huden i så fall och inte på byxorna. sist när vi var ute var det nåt fyllo som skulle dra en raggningsparallell, typ brännskadade tights - du är så jävla HET. man ba: fo real? *dyngfail*
matchar både linnet och mitt eldiga rougehår för tillfället <3

1 kommentar: