c'mon everybody it's a hamster dance!


fredag 15 januari 2010

igår när min grupp i klassen skulle gå hem till david var jag jättenära att bli överkörd när jag skulle gå över ett övergångsställe. precis när jag skulle ta klivet ut i gatan suger Martin tag i bak på min jacka så att jag blir lite sådär halvt hängandes i luften samtidigt som en bil verkligen nitar framför mig. kände mig som 5 år, det var bara reflexvästen som fattades och någon att gå på led med. men idioten som körde bilen kan inte ens ha tittat på vägen för jag hade ju företräde och gick till och med ganska långsamt ut i vägen. hatar IDIOTER som pratar i telefonen när de kör och inte kan kontrollera sitt körande!

1 kommentar:

  1. Haha lunartricken sitter i ryggmärgen :P tack så mycket :) nu ska jag sträckläsa :)

    SvaraRadera