c'mon everybody it's a hamster dance!


torsdag 14 januari 2010

ååå jag är så himla hungrig! det är jättesynd om mig för jag har en budget som gäller fram till lön på 17 kr/dag. ingen rysk kaviar på mitt fat om man säger så. jag lagade världens jävla omgång med köttfärssås igår. det blev till och med gott! varför äter jag inte det, kan man ju undra. men blev så opepp nu när jag kom på att den är fryst. fryst är inge gott :C fail fail fail. stekte världens mest perfekta ägg istället (höjer mig själv till skyarna på att laga mat efter att ha stekt ett ägg haha).
jag har druckit alldeles för mycket kaffe idag, är helt spattig inombords. fick typ panikattacken på bussen hem eftersom det är så himla trångt att sitta bredvid någon man inte känner i dunjacka och sen var jag ju sådär spattig. men nu mår jag bra! har i och för sig gjort världens tjut-playlist på spotty. känner att man måste vara lite nere ibland för att vara uppe:

allt är ju inte sorgligt i och för sig. marianne faithfull covern på I'm a loser kan vara en av världens bästa låtar. har döpt listan till who let the dogs out? kan inte det ha varit en av 90's bästa låtar också?! eller var det 00-talet? baha men <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar