c'mon everybody it's a hamster dance!


söndag 17 januari 2010

igår hade daddy cool 50-årsfest. då var han lite coolare thank god. åå det är ju så himla roligt att festa med 50-taggare som blir som 17 år igen när dom börjar dricka. jag älskart. jag hade hypat upp ett litet drama inför festen som jag såg fram väldigt mycket emot. det var en kvinna som inte kände så många där som det ryktades att hon alltid blev jättefull och började ragga på andras män. ryktet stämde ju naturligtvis men något större drama blev det inte, min mamma räddade situationen några gånger..

fina mommy
  
alla som höll tal pratade om hur vi "barn" har växt upp så snabbt. tror inte att dom tänker på att "barnen" är typ 25 år snart..



min pappa såg ut lite som kleerup när han var i 20-årsåldern? 
partyfamiljen

lite drama var det ju ändå...

3 kommentarer:

  1. HEHEHE LITE DRAMA!!! gillart

    SvaraRadera
  2. mer drama när din mamsens bästis kasta en drink på karl sin :D

    SvaraRadera
  3. HAHA va?! gjorde hon? det missade jag.. var det sofie eller?

    SvaraRadera