c'mon everybody it's a hamster dance!


torsdag 11 februari 2010

äter min matlåda innehållandes typ en matsked pytt i panna och två stekta ägg. malin och jag diskuterade igår om man blir mättare av att äta alla tärningarna var och en för sig. svaret på den frågan är: NEJ! man blir inte mättare helt enkelt. äter iförd catty för att det ska bli lite skojigare och för att besökarna som går förbi mitt tittskåp ska ha något att titta på såklart.
cat i panna med ägg. notera såret på min hand som är allmänt freaky. det har övergått till att ständigt vara grått/blått för att det är så kallt.

jag fick godkänt på min sociologitenta förresten. ska nog gå och fira med winy helt själv någonstans. nej det ska jag inte men jag har alltid velat göra det men kan inte komma mig för att sitta själv, dricka vin och bli typ tipsy.

nä, jag ska nog gå på upptäcksfärd. den börjar här hemma där jag måste hitta 1. spruta 2. en berlock som går att öppna och stänga vilket är omöjligt för jag vet ju att jag inte har nån. 3. lite diverse piller som kan agera fejkknark. 4. mitt (pappas) 2 gb minneskort. var bor du lilla råtta? kan inte ens minnas att jag har tagit ut det ur kameran. sen fortsätter färden utomhus och börjar förslagsvis vid myrorna. då behöver jag 1. förstoringsglas 2. lakritspipa 3. lagom stor ram helst i guldfärg. 4. liten papperpåse utan handtag. det var alles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar