c'mon everybody it's a hamster dance!


tisdag 9 februari 2010

nu har jag beställt ett nytt mobilabonnemang så att jag ska slippa mina svindyra räkningar hos telesnor. över tusen kronor i månaden är väl inte normalt att ha!? sitter och gör lite diverse här hemma, kan dock aldrig slutföra något så nu står det en stol i hallen för att jag började städa garderoben, skurmedel i badrummet för att jag fick en snabb idé om att skura, psykologiboken väntar i bokhyllan och här sitter jag och jäser!! är skitsur över att jag inte hittar en asbra mix på lio - amoureux solitaires som jag hade förut. den fick man vårkänslor av och det behöver jag. idag har jag skrivit en text om tjocka taxichaufförer, tur att man inte är det alltså! nu ska askungen åter till arbetet.
 
beach fun ken

imorn ska firas när jag friskförklaras!! hejja! på fredag ska jag på sittning med p-tema också. ska vara heroinpundare precis som på vår pundarfest med sprutor runt halsen och ett bälte i armen så att venerna riktigt bultar! man ska aldrig svika ett vinnande koncept..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar