c'mon everybody it's a hamster dance!


söndag 14 februari 2010

vadfan gick jag på mdma igår eller? känns som att käften blivit ihoplimmad och uppbänd med en stekspade.. hm det var då minst sagt underligt. har inte en enda värktablett heller, dör! haha, jag är taggad på en såndär "stalkerlista" på fb på ens sida som jag knappt vet vem det är? snart ska jag äta sushilunch med frida vilket är jävla freaky eftersom jag inte ens har öppnat ögonen eller ätit frukost. men lite wasabi for brunch sätter väl igång magen så det heter duga haha! & eftersom min mommy tror att jag svälter ihjäl ska jag hem till mina parenteser lite senare och äta. ska i och för sig bli dögott, hoppas att det blir något salt och flottigt!


blir alltid helt tårögd av dom här reklamerna, ska nog betala tv-licensen bara för att dom är så fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar