c'mon everybody it's a hamster dance!


torsdag 18 februari 2010

sweet disposition never too laaaaate

just precis nu började jag tänka på vad jag har gjort under hela den här veckan egentligen? haha verkligen INGENTING. jag har läst ordentligt två dagar, men känner fortfarande inte att jag kan något av kapitlena (frågetecken på den asså) ändå så det räknas ju inte. men jobbat har ju gjort. fyra timmar sammanlagt! alltså nu får det verkligen vara slut på deppet. jag har ändå ställt in mig på att vi börjar gå mot nästa istid så jag har slutat hoppas på att det ska bli vår eller sommar någonsin igen. är inte snön borta i april så hoppar jag av skolan och flyttar härifrån. nån jävla måtta får det väl vara. haha okej, det här skulle bli en liten text om positivitet och hur jag ska gå i effektivitetens ljusa spår men det gick i stöpet.
adjö.

1 kommentar:

  1. hooohooo kortet är taget av kattis hemma hos henne. en vårdag i maars och vi kramas ju, det är vad vi gör!

    SvaraRadera