c'mon everybody it's a hamster dance!


onsdag 10 februari 2010

igår bokade jag en resa till barcelona! åker ju inte förrän den 14 juni, men det är ändå så skönt att ha något att se fram emot. men gud nu måste jag börja jobba litegrann för annars kommer jag inte att ha en krona när jag är där. men ändå, hejja barca hejja!! igår såg jag en dokumentär om joy division. den var helt deppig, men joy division verkar ju ha deppat en hel del så det är ju inte så konstigt. jag tänker på hur mycket roligt man missar om man har epilepsi. man kan  t ex aldrig ens tänka på att gå på en prodigyspelning utan att få ett anfall!!
nu måste jag byta om och sen gå till bussen hejsvejs

1 kommentar:

  1. Men va faen! Dit vill ju jag. Jag har kommit på ett sätt att komma billigare undan. Man lämnar treåringen hemma! Skitsmart! På någon slags kennel, tänker jag mig.

    SvaraRadera